Velkommen til support

Vi ønsker at det skal være så problemfritt som mulig å delta på kurs hos oss, men det kan fortsatt hende at man kan møter på noen utfordringer i visse situasjoner. Dette kan komme av mange grunner, og vi er her for å hjelpe dere med å finne ut av det.


Tekniske problemer
Ofte viser det seg faktisk at de tekniske problemene kunder opplever kan være veldig enkle og at det er lett for brukeren å finne ut av. Nesten alle våre support-saker hvor brukeren har problemer med et dataprogram, løses "av seg selv" når brukeren avslutter programmet, tar en omstart av datamaskinen og starter programmet på nytt.

Vi vil derfor anbefale at man prøver dette før man eventuelt ringer inn.


Jeg har problemer med tilganger og/eller videorom
Om man skulle ha problemer med enten brukertilganger eller videorom, så er de fleste aspekter rundt oppsett og bruk av disse laget forklart i vår forberedelsesguide som ble sendt ut i forkant av kurset.

Visste du blant annet at du kan chatte direkte med Pro/kurslederen deres? Om du logger inn via appen vår, så kan du lett finne chatten ved å gå til Oversikt -> Mine team -> "Private meldinger". Der kan deres Pro svare på det meste angående kursinnhold og det praktiske rundt kurset.


... Ingen av forslagene over hjalp meg
Om ingen av tipsene over hjalp deg nærme løsningen, så vil vi anbefale deg å ringe inn til oss på tlf. 401 05 234. Vi er tilgjengelig 14:00-19:00, mandag - torsdag.

Videosupport

Noen ganger når vi hjelper kunder med utfordringer, så er det best om vi kan se hverandres skjermer. Om du har ringt inn og blitt bedt om gå til vårt videorom for support, så kan du trykke på knappen under.

Gå til videorom!