Tekniske problemer
Ofte viser det seg faktisk at de tekniske problemene kunder opplever kan være veldig enkle og at det er lett for brukeren å finne ut av. Nesten alle våre support-saker hvor brukeren har problemer med et dataprogram, løses "av seg selv" når brukeren avslutter programmet, tar en omstart av datamaskinen og starter programmet på nytt.
Vi vil derfor anbefale at man prøver dette før man gjør noe annet.
Jeg har problemer med tilganger og/eller videorom
Om man skulle ha problemer med enten brukertilganger eller videorom, så er de fleste aspekter rundt oppsett og bruk av disse laget forklart i vår forberedelsesguide som ble sendt ut i forkant av kurset.
Visste du blant annet at du kan chatte direkte med Pro/kurslederen deres? Om du logger inn via appen vår, så kan du lett finne chatten ved å gå til Oversikt -> Mine team -> "Private meldinger". Der kan deres Pro svare på det meste angående kursinnhold og det praktiske rundt kurset.
... Om ingen av forslagene over hjalp deg
Det er helt vanlige å ha spørsmål eller tekniske utfordringer! Faktisk er det så vanlig at vi har kunnet samle opp mange av spørsmålene og lage en guide slik at kunder ofte klarer å løse de selv.
Trykk på start guide og se om du ikke finner svaret på det lurer på eller har utfordringer med.
Noen ganger når vi hjelper kunder med utfordringer, så er det best om vi kan se hverandres skjermer. Om du har ringt inn og blitt bedt om gå til vårt videorom for support, så kan du trykke på knappen under.